Πέμπτη, 8 Ιουνίου 2017

Μια σκέψη για την έμπνευση αυτής της σημαντικής προωθητικής φωτογραφίας

Ή στη Γιουβέντους ήταν σίγουροι για την κατάκτηση του Champions League ή έβαλαν λάθος άνθρωπο σε ένα τόσο σοβαρό εμπορικό πρότζεκτ.

Βλέποντας τη βασική φωτογραφία που έφτιαξε η ομάδα για να προωθήσει τις νέες φανέλες, δεν μπορείς να πεις πως σε πορώνει ώστε να τρέξεις στο πιο κοντινό Juve Store ή online και να παραγγείλεις το νέο υλικό της Adidas.

Οι τέσσερις ποδοσφαιριστές που χρησιμοποιήθηκαν (τρεις Ιταλοί και ο Ντιμπάλα που, σύμφωνα με τη διοίκηση, έχει ρόλο Νελ Πιέρο) είναι αρκετά νωχελικοί. Κανένα πάθος, κανένα επικοινωνιακό μήνυμα. Και σε κάθε τέτοια περίπτωση, αυτές οι φωτογραφίσεις γίνονται κατά παραγγελία, σύμφωνα με τον φωτογράφο που σκηνοθετεί την εικόνα.


Στη Γιούβε μπορεί να ήταν σίγουροι πως θα κατακτηθεί το τρόπαιο του Champions League και θα είπαν «ότι και να βάλουμε, θα πουλήσει τρελά». Τώρα όμως που το κύπελλο δεν ήρθε στο Τορίνο και βλέπεις τον Στουράρο στην προωθητική ενέργεια της νέας φανέλας, μάλλον υπάρχει κενό.

Νέο σήμα. Νέα φανέλα. Μια σημαντική κίνηση. Με τον Στουράρο;


1 σχόλιο:

  1. Σωστή παρατήρηση... Εκτός κι αν δεν είναι σίγουροι ότι θα μείνουν οι Ιγουαίν, Μάτζουκιτς, Πιάνιτς και Ντάνι Άλβες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή