Σάββατο, 1 Ιουλίου 2017

Ξέχασε ό,τι ξέρεις έως τώρα για τη Γιούβε και πάρε μια γεύση με εικόνες από το μέλλον

Η Γιουβέντους μπήκε και επίσημα πλέον σε άλλη λογική. Πάτησε στην αναγνωρίσιμη και επιτυχημένη ποδοσφαιρική μπράντα που έχει χτίσει και δημιουργεί μια εταιρεία που θέλει να καθιερωθεί και σε υπόλοιπους εμπορικούς τομείς.

Αρθρογραφία | Γιουβέντους

Σε λίγα χρόνια, όχι τόσο μακριά όσο θεωρούν κάποιοι, η Γιουβέντους θα είναι μια επιχείρηση που μεταξύ άλλων παράγει και ποδόσφαιρο, μπάλα.

Εχει ενδιαφέρον να δούμε κάποια στιγμιότυπα από την παρουσίαση της δεύτερης φανέλας της Γιουβέντους. Οι εικόνες, που αναμφισβήτητα συνθέτουν ένα ωραίο σκηνικό, παραπέμπουν σε ένα σόου πέρα από τις τέσσερις γραμμές του γηπέδου.


Ομορφα κορίτσια, dj, κρασί, παρουσίαση με εκλεπτυσμένους καλεσμένους. Και προλαβαίνω την ερώτηση αν είναι κακό αυτό, όχι δεν είναι. Είναι όμως μια γεύση από το μάλλον. Η Γιουβέντους επιχειρεί ένα μεγάλο οικονομικό άνοιγμα. Θέλει περισσότερο καταναλωτές παρά φιλάθλους. Πόσω μάλλον οπαδούς.







Ψάχνει μάζες που θέλουν να ξοδέψουν για ν’ αγοράσουν τα καλαίσθητα προϊόντα στις ανανεωμένες μπουτίκ της ομάδας, χωρίς να ενδιαφέρει τόσο αν αυτοί οι άνθρωποι θέλουν να πάνε στο γήπεδο ή είναι φίλαθλοι. Ετσι κι αλλιώς υπάρχει μια -μπετόν αρμέ- δυναμική με χιλιάδες διαρκείας.

Η Γιουβέντους δε θέλει να είναι μόνο ένα ποδοσφαιρικό κλαμπ. Θέλει να είναι κάτι ακόμη. Και βάσει αυτού του πλάνου γίνεται ό,τι γίνεται. Τίποτα δεν είναι τυχαίο, τίποτα δε γίνεται απλά για να γίνει. Όλα είναι σχεδιασμένα και η εφαρμογή του σχεδίου ξεκίνησε την 1η Ιουνίου του 2017.

Είναι κακό όλο αυτό; Εξαρτάται τι ζητά και τι αγαπά ο καθένας…


1 σχόλιο:

  1. E , to l;ete ki ese;iw edv..>``Θέλει περισσότερο καταναλωτές παρά φιλάθλους. Πόσω μάλλον οπαδούς.`` Ok, καλά είναι όλα αυτά, αλλά ο κοσμάκης θα βλέπει και καθόλου μπάλλα; Θέαμα εννοώ.. Ποδοσαιρικό θέαμα..Chris il Capo

    ΑπάντησηΔιαγραφή