Τρίτη, 9 Μαΐου 2017

Ποια είναι η εικόνα μεταξύ της Nike και της Adidas, ποια εταιρεία κερδίζει και πού

Η κόντρα μεταξύ της Nike και της Adidas για την πρωτοκαθεδρία των πωλήσεων και την εμπορική πίτα είναι μεγάλη.

Οι δύο κολοσσοί της αθλητικής βιομηχανίας επιχειρούν να κερδίσουν περισσότερους πελάτες, ανοίγοντας των κύκλο εργασιών τους. Και φυσικά τα κέρδη τους. Ποια είναι η εικόνα μεταξύ των δύο εταιρειών;

Βάσει των τελευταίων στοιχείων, η Adidas σημείωσε μια εντυπωσιακή αύξηση στη Βόρεια Αμερική καθώς η εταιρεία σημείωσε στις πωλήσεις της άνοδο 31%! Αντίστοιχη αύξηση -30%- υπήρξε και στην αγορά της Κίνας, με την Adidas να βρίσκεται εκεί στη δεύτερη θέση.


Πού οφείλεται αυτή η άνοδος της Adidas; Σύμφωνα με τον Κάσπερ Ρόρστεντ, η εταιρεία κατάφερε να διπλασιάσει τις πωλήσεις των ρετρό casual ειδών της και επιχειρεί να μετατρέψει την Adidas σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη επιχείρηση μόδας.

Ο τομέας που η Nike συνεχίζει να είναι πρώτη και μάλιστα με μεγάλη διαφορά είναι στα υποδήματα. H Nike καλύπτει το 55% της αμερικανικής αγοράς αθλητικών υποδημάτων, σε αντίθεση με την Adidas που κατέχει το 11%.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου