16 Αυγ 2017

Τι ομαδικό δείχνει να έχει χάσει η Γιούβε, τα διαφορετικά κίνητρα και η ανάλυση πριν την πρεμιέρα

Η Gazzetta dello Sport επιχείρησε να αναλύσει την κατάσταση, δηλαδή τα προβλήματα της Γιουβέντους, στο πρώτο επίσημο ματς της σεζόν.

Παραθέτουμε όσα έγραψε η εφημερίδα μετά την ήττα των μπιανκονέρι από την Λάτσιο στο Σούπερ Καπ.

«Κάναμε πάρα πολλές κάθετες μπαλιές». Μία από τις ατάκες του Μασιμιλιάνο Αλέγκρι μετά την ήττα στο Σούπερ Καπ, μας προσφέρει τη δυνατότητα να μιλήσουμε για ένα από τα προβλήματα της Γιουβέντους στην αρχή της σεζόν, τα οποία τα είδαμε και κόντρα στη Λάτσιο.

Οι μπιανκονέρι είναι ακόμη πολύ πίσω στη φυσική κατάσταση. Αν ήταν, βέβαια, στο τοπ στις 13 Αυγούστου, θα έπρεπε πραγματικά να ανησυχούν. Ποδοσφαιριστές όπως οι Κεντίρα, Μάντζουκιτς και Ιγκουαΐν έχουν διαφορετικό... κινητήρα από τους υπόλοιπους και δεν μπορούν να είναι έτοιμοι στο πρώτο πραγματικό ματς. Και οι ομάδες του Αλέγκρι, παραδοσιακά, πολύ σπάνια είναι σε λαμπρή κατάσταση πριν τον Ιανουάριο.


Υπάρχει ένας κοινός παρονομαστής σε αυτό τον εντυπωσιακό κύκλο γιουβεντίνικων επιτυχιών τα τελευταία έξι χρόνια: Το δέσιμο της άμυνας. Αυτό που δείχνει να έχει χαθεί. Η Γιούβε δέχεται πολλά γκολ. Στο Ολίμπικο ήταν τρία και θα μπορούσαν να αποφευχθούν όλα. Το να περιορίσουμε την κουβέντα μόνο στους αμυντικούς θα ήταν πολύ απλό και επιφανειακό.

Η αλήθεια είναι ότι σε όλη την λειτουργία της ομάδας έλειπε κάτι. Πολλές λάθος μπαλιές στο ξεκίνημα της επίθεσης μπροστά από την άμυνα, ειδικά οι πιο επικίνδυνες, με αποτέλεσμα να δίνεται η ευκαιρία για αντεπίθεση στον αντίπαλο, όπως έγινε στη φάση του πέναλτι του Ιμόμπιλε.

Το να χρεωθεί όλο αυτό στην αποχώρηση του Μπονούτσι είναι λάθος. Χωρίς αυτό να σημαίνει, φυσικά, ότι αυτή η αποχώρηση θα είναι ανώδυνη, ειδικά στην αρχή της σεζόν. Ας ξεκινήσουμε από την αρχή: Η ποιότητα του Λεονάρντο και του Ντάνι Αλβες με την μπάλα στα πόδια είναι πολύ περισσότερη από αυτή των Μπενάτια και Μπαρτσάλι.

Ο Αλέγκρι με την Λάτσιο επέλεξε να αφήσει τον Πιάνιτς πιο κοντά στους κεντρικούς αμυντικούς αλλά ο Βόσνιος, ο οποίος επίσης δεν είναι σε τοπ κατάσταση αυτή την εποχή, δεν είναι ακόμη τέτοιος τύπος ποδοσφαιριστή. Οι αντίπαλοι τον πρεσάρουν, γνωρίζοντας ότι είναι ο μοναδικός που θα αρχίσει παιχνίδι από πίσω, βάζοντας τον σε δύσκολες καταστάσεις.


Το να έχει δίπλα του ένα χαφ δυνατό σωματικά και ποιοτικό (γιατί να μην παίξει ο Μαρκίζιο μέχρι να κάνει την μεταγραφή ο Μαρότα;) θα βοηθήσει στην ανάπτυξη του παιχνιδιού από πίσω. Αν, όμως, αυτό δεν μπορεί να γίνει, αν δεν μπορεί να υπάρχει σωστή κυκλοφορία, να οι πολλές κάθετες μπάλες, υποχρεωτικές από ένα σημείο κι έπειτα, για τις οποίες μίλησε ο Αλέγκρι.

Ηταν 157 κόντρα στη Λάτσιο αλλά χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Κόντρα στους λατσιάλι, ήταν ο Τζόρτζιο Κιελίνι αυτός που έκανε τις περισσότερες κάθετες και γενικά πάσες (7 και 67 αντίστοιχα). Αυτό από μόνο του δεν λέει πολλά. Συχνά, άλλωστε, ο κεντρικός αμυντικός σε μια ομάδα είναι αυτός με τις περισσότερες επαφές με την μπάλα. Το θέμα είναι ότι ο Κιελίνι δεν είναι τόσο καλός σε αυτό τον τομέα όσο ο Μπονούτσι. Ή ο Ντάνι Αλβες.

Για όλους αυτούς τους λόγους, η μεταγραφή ενός μέσου πρέπει να ολοκληρωθεί όσο το δυνατόν πιο σύντομα. Ο Σπινατσόλα, ο οποίος μπορεί να παίξει και στις δύο πλευρές, θα βοηθήσει ώστε να καλυφθεί το κενό δεξιά, δίνοντας χρόνο στον Ντε Σίλιο για να προσαρμοστεί. Ο Κεϊτά θα αυξήσει κι άλλο τις επιλογές στα άκρα της επίθεσης, περιμένοντας και την επιστροφή του Πιάτσα.

Η πραγματική προτεραιότητα όμως πρέπει να είναι ένας χαφ που θα συνδυάζει την σωματική δύναμη και το κλέψιμο της μπάλας, με την ποιότητα του παιχνιδιού. Διαφορετικά, δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι η Γιούβε θα συνεχίσει να χάνει μπάλες όταν ξεκινάει από πίσω. Και η άμυνα, η... ασφάλεια ζωής των μπιανκονέρι, θα συνεχίσει να δέχεται περισσότερες φάσεις από ό,τι πρέπει».


3 σχόλια:

  1. Το σαιτ έχει σχέση με τον Alex bianconero;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σάιτ βγαίνει από μια ομάδα δημοσιογράφων. Σε αυτή την ομάδα που γράφει τα κείμενα που διαβάζετε καθημερινά, δεν υπάρχει τέτοιο όνομα συντάκτη.

      Διαγραφή