Σάββατο, 27 Οκτωβρίου 2018

Η ανάλυση της φωτογραφίας που επέλεξε η ομάδα να παρουσιάσει το sold out του Γιούβε-Κάλιαρι έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον

Sold out είναι το Γιούβε-Κάλιαρι αλλά σημασία έχει ο τρόπος που παρουσίασε η ομάδα την είδηση.

Την ώρα που η κόντρα της διοίκησης με τους οργανωμένους είναι στο απόγειό της, ενώ οι αποκαλύψεις της εκπομπής της Rai 3, Report, ήρθαν να ενισχύσουν τα όσα ακούγονται και λέγονται για τις μπίζνες των οργανωμένων, η επίσημη Γιουβέντους κάνει τα πάντα ώστε να δείξει πως θέλει τους απλούς, ανώνυμους, οπαδούς.

Στο σάιτ της ομάδας ανακοινώθηκε πως το εντός έδρας παιχνίδι της επόμενης αγωνιστικής είναι sold out. Η ομάδα επέλεξε μια φωτογραφία που αν δες να τη «διαβάσεις», βλέπεις κάτι περισσότερο από αυτά που δείχνει με την πρώτη ματιά.

Αρχικά, δε φαίνεται να είναι από το πέταλο των οργανωμένων. Από το αρκετά κοντινό καρέ, βλέπουμε πως κανένας εικονιζόμενος οπαδός δε φοράει διακριτικά συνδέσμου ενώ τα κασκόλ που φαίνονται είναι μόνο της νέας λογικής: νέο λογότυπο, νέα γραμματοσειρά με το παλιό σήμα να μη φαίνεται πουθενά.


Η συγκεκριμένη παρουσίαση ενδέχεται να εντάσσεται στο πλαίσιο που θέλει να δημιουργήσει η νέα εποχή που φέρνει ο Αντρέα Ανιέλι στους μπιανκονέρι του Τορίνο. Περισσότεροι φίλαθλοι, λιγότεροι οπαδοί. Περισσότεροι πελάτες, λιγότεροι οργανωμένοι. Περισσότερα χρήματα, λιγότερα προβλήματα.



Παρατραβηγμένη σκέψη; Για κάποιους μπορεί και να είναι. Αλλά όσα φαίνονται στην εικόνα, είναι έτσι ακριβώς. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου