30 Μαΐ 2016

Γιατί η Μπαρτσελόνα επιμένει να αυτοπροσδιορίζεται κάτι που σήμερα δεν είναι; Μάλλον επειδή και αυτό «πουλάει»…

Όλοι γνωρίζουμε πως το μάρκετινγκ κάνει πλέον βασικό κουμάντο στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο. Υπάρχουν όμως και καταστάσεις που η προσχεδιασμένη κοροϊδία πάει σύννεφο.

Αρθρογραφία | Ποδόσφαιρο

Βρισκόμαστε όχι μόνο σε μέρες που γίνονται μεταγραφικές διεργασίες αλλά και την περίοδο που παρουσιάζονται οι νέες φανέλες. Μία μία οι μεγάλες ομάδες παρουσιάζουν την πραμάτεια τους ώστε να γεμίζουν τα ταμεία τους από τους πιστούς οπαδούς τους.

Αυτό που συνέβη με την παρουσίαση της Μπαρτσελόνα δείχνει πόσο καλά μυαλά έχουν αναλάβει τις τύχες του μάρκετινγκ για να μεγαλώσουν τα έσοδα των ομάδων.

Σύμφωνα με αθλητικές ιστοσελίδες που ξέρουν καλά τα νέα της Μπάρτσα, η ομάδα της Καταλωνίας αναμένει προσφορές από δύο χορηγούς για τη νέα της φανέλα. Οι επιτυχίες της ομάδας τα τελευταία χρόνια είναι τεράστιες και έχουν εκτοξεύσει την μπράντα του συλλόγου.

Ο μύθος της ομάδας που δε βάζει χορηγό έχει γκρεμιστεί εδώ και πολλά χρόνια, έτσι κι αλλιώς. Όταν έβαλε, την πρώτη φορά, δωρεάν χορηγό, τη UNICEF, ώστε να μην υπάρχουν αντιδράσεις από τον κόσμο και μετά πούλησε κάτι που μέχρι τότε υπερηφανευόταν πως δεν πουλιέται. Γνωστά αυτά.

Σήμερα, και ενώ περιμένει όπως προαναφέραμε την καλύτερη προσφορά, δηλαδή περισσότερα χρήματα, κάτι σαν… πλειστηριασμό δηλαδή, το τμήμα μάρκετινγκ της Μπαρτσελόνα έριξε στην αγορά τη νέα εμφάνιση χωρίς χορηγό. Μια πανέξυπνη ιδέα που θα πιάσει και τους παλιούς και τους νέους. Το μάρκετινγκ της Γιούβε θα πρέπει να τους βγάλει το καπέλο.

Μόνο τυχαίο δεν είναι πως η φανέλα χωρίς χορηγό φέρνει στην κλασική της ομάδας. Όποιος νομίζει πως μια τέτοια κίνηση δεν είχε σχεδιαστεί καλά από όλες τις πλευρές, απλά θέλει να παραμένει ρομαντικός.

Οι φανέλες της Μπαρτσελόνα έτσι κι αλλιώς πωλούνται πάρα πολύ. Περισσότερο από της Γιουβέντους, περισσότερο από της Μίλαν. Περισσότερο από πολλά ευρωπαϊκά θηρία. Αυτές αναμένεται να πουληθούν ακόμη περισσότερο.

Ο οπαδός θα έχει φανέλα δίχως χορηγό, ήδη διατίθεται μέσω του διαδικτυακού store της ομάδας, ο χορηγός θα έρθει και η ομάδα θα βάλει περισσότερα λεφτά στα ταμεία της.

Πριν έντεκα χρόνια, η Μπαρτσελόνα αποφάσιζε να βάλει τελικά χορηγία στη φανέλα της. Τα τελευταία χρόνια όλοι στο επιτελείο του συλλόγου θα έχουν διαπιστώσει το μεγάλο όφελος αυτής της κίνησης.

Δε διαφοροποιείται η Μπάρτσα από τις υπόλοιπες μεγάλες ομάδες. Ισα ίσα, δουλεύει και καλύτερα τα κόλπα του μάρκετινγκ. Γιατί όμως είναι η μοναδική που υπερηφανεύεται πως είναι «Κάτι παραπάνω από μία ομάδα»;

Μάλλον λόγω της σεβαστής ιστορίας της…

Και επειδή ακόμη και αυτό το σλόγκαν «πουλάει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου