Πέμπτη, 9 Ιουνίου 2016

«Η Γιουβέντους να είναι περήφανη για την ομάδα που έχει δημιουργήσει αλλά να ντρέπεται για το Juventus Club DOC»

Πώς λειτουργεί το αρμόδιο τμήμα της Γιουβέντους στους οργανωμένους οπαδούς ανά τον κόσμο; Ισως διαφορετικά απ’ ό,τι φαντάζονται όσοι δεν έχουν εμπλακεί σε αυτή τη διαδικασία.

Ο εμπνευστής της ιδέας της Πανελλήνιας Λέσχης Φίλων Γιουβέντους επικοινωνούσε για αρκετά χρόνια με το Juventus Club DOC και γνωρίζει από πρώτο χέρι τα προβλήματα που υπάρχουν για τους μικρότερους συνδέσμους και φυσικά για τα clubs του εξωτερικού.

Το forzajuve.gr επικοινώνησε μαζί του και του έθεσε κάποιες ερωτήσεις.

Ας δούμε τι μας απάντησε…

- Για πολλά χρόνια επικοινωνούσες με τη Γιουβέντους και το Juventus Club DOC. Ποια είναι η εικόνα που έχεις σχηματίσει;
«Η ομάδα από τότε που αρχίσαμε να ασχολούμαστε διεξοδικά και καθημερινά, έχει κάνει τεράστια βήματα προόδου. Μην ξεχνάμε πως επικοινωνούσαμε όταν διοικούσαν το σύλλογο ο Αντόνιο Τζιράουντο και ο Λουτσιάνο Μότζι, πάμε αρκετά πίσω. Εχουν γίνει πολύ μεγάλες αλλαγές προς το καλύτερο. Αντιστρόφως ανάλογη είναι η πορεία του Juventus Club DOC».

- Δηλαδή;
«Όταν η Πανελλήνια Λέσχη Φίλων Γιουβέντους ζήτησε για πρώτη φορά εισιτήρια, ήταν για το στάδιο Ντέλε Αλπι. Η πρώτη μας εκδρομή ήταν με 19 μέλη. Νέο club αλλά πήραμε 19 εισιτήρια. Και σε καλό ματς, με τη Ρόμα. Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς το γιατί. Γιατί το αχανές Ντέλε Αλπι δε γέμιζε και το Juventus Club DOC έδινε οπουδήποτε όσα εισιτήρια ζητούσαν.

Στο στάδιο Κομουνάλε, τη χρονιά του υποβιβασμού αλλά και τα πρώτα χρόνια της επιστροφής, πάλι παίρναμε όσα εισιτήρια θέλαμε. Και μάλιστα πάντα στα πέταλα. Γιατί; Γιατί το γήπεδο των 28.000 θέσεων δε γέμιζε λόγω της απογοητευτικής πορείας της ομάδας. Και όμως, εμείς ήμασταν εκεί. Σε παιχνίδια των ομίλων ή στους «16» τους Champions League στέλναμε δέκα μέλη. Οσα και τα αιτήματα.

Φτάνουμε στο Juventus Stadium. Όταν ο συγκεκριμένος τομέας της Γιουβέντους κατάλαβε τι αξία έχει το χαρτί του γηπέδου που κρατούσε στα χέρια του, άλλαξε τακτική. Λιγότερα εισιτήρια. Πιο ακριβά εισιτήρια. Χωρίς να υπολογίζει κάποιος την πορεία ενός club μέχρι τότε, χωρίς να υπάρχουν κριτήρια. Το Gruppo Greco έκανε μέσο όρο 7-8 εκδρομές το χρόνο. Και στα ταξίδια αυτά στέλναμε κόσμο. Ξαφνικά δημιουργήθηκε ένα μοντέλο τριών ταχυτήτων στα clubs.

Τα μεγάλα, τα μικρότερα ιταλικά και τα ξένα clubs. Συμφωνούμε σε όλες τις αλλαγές και σίγουρα υπάρχουν προτεραιότητες. Δεν μπορεί το Gruppo Greco να παίρνει όσα εισιτήρια παίρνουν οι Drughi ή οι Nucleo που είναι βρέξει-χιονίσει κάθε Κυριακή στο γήπεδο, εντός-εκτός. Δεν είχε ποτέ κανείς αυτή την απαίτηση. Αλλά δεν μπορούν να σε αντιμετωπίζουν ως φτωχούς συγγενείς τώρα που το γήπεδο γεμίζει και δε φοβούνται μη ξεμείνουν εισιτήρια. Ντροπή. Το κάθε club κουβαλάει μια ιστορία».

- «Δυσκολεύουν δηλαδή τη λειτουργία για τα πιο μικρά ή ξένα clubs;
«Βέβαια. Όταν θέλει να ταξιδέψει ο Έλληνας τιφόζο στο Τορίνο, έχει να υπολογίζει τα αεροπορικά έξοδα και τη διαμονή. Επειδή η Γιουβέντους απαντάει 10 με 15 μέρες πριν τον αγώνα, όπως είναι εύκολο να καταλάβει κάποιος, το μέλος αναγκάζεται να κλείσει πιο ακριβά εισιτήρια αλλά και πιο ακριβή διαμονή. Και σε όλο αυτό το μπάτζετ, προστίθεται ένα ακριβό εισιτήριο.

Είναι δυνατόν να δίνουν σε club εξωτερικού εισιτήριο που κοστίζει 120 ευρώ, ενώ υπάρχουν εισιτήρια των 50, 70 ή 90 ευρώ; Σε λίγο η τιμή θα κοντράρεται με το αεροπορικό εισιτήριο. Ανεπίτρεπτο αυτό και δείχνει πως δεν τους νοιάζει καθόλου ο οπαδός από μια άλλη χώρα. Τους νοιάζει μόνο για την εγγραφή και τίποτα περισσότερο. Αυτή είναι η πικρή αλλά πραγματική αλήθεια. Ποντάρουν στην αγάπη του κόσμου».

- Η Γιουβέντους φέρει ευθύνη γι’ αυτό;
«Είναι δυνατόν να γίνεται κάτι χωρίς να το γνωρίζουν; Χωρίς να έχει σχεδιαστεί; Η Γιουβέντους είναι μια τεράστια ομάδα που δεν αφήνει τίποτα στην τύχη. Όλα τα γνωρίζουν και όλα τα ξέρουν. Τα τελευταία δυο-τρία χρόνια, έχουν κάνει ένα επικοινωνιακό ντεμαράζ στα social media.

Οι σύνδεσμοι και οι συνδεσμίτες δεν είναι για… likes και shares. Αυτά είναι για το facebook και το Instagram και όσοι δραστηριοποιούνται εκεί. Άλλο ο Κινέζος και γενικά ο Ασιάτης που μπορεί να ξοδέψει στο Juve Store της πατρίδας του και άλλο ο Έλληνας οπαδός, ο Ολλανδός, ο Γερμανός. Στην Ευρώπη ο κόσμος έχει οπαδική κουλτούρα και όταν γράφεται σε έναν σύνδεσμο περιμένει κάποια πράγματα. Κάποιες απλές αλλά βασικές παροχές. Όπως ένα λογικό εισιτήριο.

Η διοίκηση θα πρέπει να είναι πολύ περήφανη για την ομάδα που έχει δημιουργήσει και δημιουργεί. Έχει πάει το club σε άλλο επίπεδο και καμαρώνουμε όλοι μας. Θα πρέπει όμως να ντρέπεται για το Juventus Club DOC. Έχουν καταφέρει αντί να χαίρεσαι που επικοινωνείς με την ομάδα να έχεις μόνο προβλήματα και απογοήτευση. Αξίζει αυτό στη μεγάλη Γιουβέντους και τους οπαδούς της; Και βέβαια όχι».

- Υπάρχει λύση σε ένα τέτοιο πρόβλημα;
«Τη λύση μπορούν να τη βρουν αυτοί που διοικούν τον φορέα. Εμείς ακολουθούμε. Όπως σωστά αναφέρεται στις ανακοινώσεις του Gruppo Greco, κάποιοι υπάλληλοι που πληρώνονται από την ομάδα θα πρέπει να σέβονται περισσότερο όλους εμάς που πληρώνουμε για την ομάδα.

Να αναφέρω ένα απλό παράδειγμα. Η Γιουβέντους στα τόσα χρόνια που είμαστε σε επαφή και παρακολουθούμε από κοντά τα γεγονότα έχει αλλάξει δύο ή τρεις φορές το σάιτ της, όπως και το σάιτ του Juve Store. Το σάιτ του Juventus Club DOC παραμένει το ίδιο. Απαρχαιωμένο, κακό στη λειτουργία του, μέτριο στην ενημέρωση και πολύ άσχημο στην αισθητική. Δεν τους ενδιαφέρει όπως φαίνεται. Τυχαία έχουν γίνει τόσες αλλαγές αλλά δεν έχουν αγγίξει ποτέ αυτό το κομμάτι; Μπορούμε να πούμε ένα σωρό παραδείγματα που έχουμε ζήσει όλα αυτά τα χρόνια αλλά και φετινά γεγονότα. Όλα καταλήγουν στο ίδιο απογοητευτικό συμπέρασμα».

- Ναι αλλά τα clubs συνεχίζουν να υπάρχουν και στηρίζουν την ομάδα και κατ’ επέκταση το Juventus Club DOC. Πώς το εξηγείς αυτό;
«Τα clubs υπάρχουν γιατί υπηρετούν τα σύμβολα και τα χρώματα της ομάδας. Υπάρχουν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν γιατί αγαπούν τη Γιουβέντους. Και καλά κάνουν και υπάρχουν. Και καλά έκανε η Πανελλήνια Λέσχη Φίλων Γιουβέντους και βγήκε ξανά στο προσκήνιο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου