Τρίτη, 25 Απριλίου 2017

Η ομάδα αλλάζει το σήμα για να φέρει νέα έσοδα και ο πιο γρήγορος δρόμος για να πετύχει η νέα επένδυση είναι ένας

Η παρουσίαση του νέου σήματος της Γιουβέντους, του νέου πρότζεκτ που τρέχει και προετοιμάζεται ήδη, είναι από τις σημαντικότερες κινήσεις στην ιστορία του κλαμπ.

Αρθρογραφία | Γιουβέντους

Και το αν είναι ή όχι μια καλή, αποδοτική, κίνηση θα το κρίνουμε από το αποτέλεσμα, από το τι θα έχει δώσει σε λίγα χρόνια από τώρα.

Είναι προφανές ότι η κούρβα των οργανωμένων θα κάνει κάποια στιγμή κορεό με το νέο σήμα. Ειδικά με τις αλλαγές που γίνονται είναι πάρα πολύ πιθανό. Οπως εξελίσσεται η Γιούβε, εξελίσσεται και ο κόσμος της.

Εξέλιξη είναι και η αλλαγή ενός λογότυπου. Δεν είναι απαραίτητα κακή η συγκεκριμένη κίνηση αλλά δεν είναι και λάθος να μένεις πιστός στις παραδόσεις. Και το σήμα αποτελεί και είναι μια παράδοση. Διφορούμενες οι απόψεις.

Από την επόμενη κιόλας μέρα της παρουσίασης του νέου σήματος, η διαφήμιση γι’ αυτό γίνεται παντού. Έμεσα και άμεσα. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι όλος ο μηχανισμός των Ανιέλι εντός και εκτός Ιταλίας θα δουλέψει για να διαφημιστεί όσο πρέπει όλο αυτό το πρότζεκτ.

Ηδη άλλωστε είδαμε το -μεγάλο- CNN να κάνει αναφορά. Θετική αναφορά σε αυτή την κίνηση. Ολα τα μεγάλα ειδησεογραφικά δίκτυα του πλανήτη θα το κάνουν, δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό. Οπως δεν υπάρχει αμφιβολία ότι κάθε σχόλιο, ακόμη και αρνητικό, διαφήμιση είναι.


Δεν έχω αμφιβολία ότι η ιδιοκτησία της Γιουβέντους ξέρει άριστα τα επιχειρηματικά. Δεν έχω αμφιβολία ότι όλοι οι οικονομολόγοι και γενικά τα οικονομικά Μέσα που υποδέχθηκαν με αισιοδοξία αυτή την κίνηση της Γιούβε, ξέρουν την δουλειά τους καλύτερα από εμένα, τον οπαδό. Δεν έχω αμφιβολία όμως και για το ότι υπάρχει κι άλλος τρόπος για να αυξήσει τα έσοδα της η Γιουβέντους.

Αυτός ο τρόπος είναι η κατάκτηση του Champions League. Η διοίκηση μπορεί να παρουσιάζει όποιο πρότζεκτ θέλει, μπορεί να βγάλει ό,τι προϊόντα θέλει αλλά τίποτα από αυτά δεν θα έχει το αποτέλεσμα που θέλει, αν η ομάδα δεν νικήσει και στην Ευρώπη. Δεν είναι κάποιο μυστικό ότι το Champions League μας λείπει πολύ. Αν το ίδιο πολύ λείπει και στη διοίκηση, μπορούν να καλύψουν το χαμένο έδαφος.

Αν θέλουν να πετύχει αυτό που σκέφτηκαν, ο γρήγορος δρόμος είναι μέσω της κατάκτησης του Champions League. Και εδώ που φτάσαμε, οτιδήποτε άλλο είναι αποτυχία. Πάρε το τρόπαιο και θ΄ακολουθήσει ένα τσουνάμι από έσοδα. Και το νέο σήμα θα κάνει ένα ξεκίνημα που μόνο οι πιο αισιόδοξοι θα φαντάζονταν. Forza Juve!

3 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απολύτως,για αυτά τα δύο χρόνια (τουλάχιστον)πρέπει να είμαστε δυνατά σε όλους τους τίτλους και ειδικά στο Τσάμπιονς Λιγκ ώστε να διαφημιστεί παρά πολύ και άμεσα το "Black and white and more".Forza Juve

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η λέξη λογότυπο είναι λάθος το σήμα της κάθε ομάδας λέγεται εδώ και πάρα πολλά χρόνια "έμβλημα"....δεν είναι τυχαία η λέξη αυτή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνουμε τι λες. Σήμα και έμβλημα το λέμε οι περισσότεροι. Το λογότυπο δεν είναι λάθος, απλά παραπέμπει σε κάτι πιο εταιρικό. Όχι όμως λάθος.

      Forza Juve!

      Διαγραφή